Echipa
George Trifanescu

“Străduiește-te pentru progres, nu pentru perfecțiune!”

Dedicat sportului de mai bine de 15 ani, pasiunea pentru sport am transformat-o intr-un mod de viata, iar motivatia care sta la baza, este dorinta de a iti oferi in primul rand o stare de bine si de a te ajuta sa iesi din zona ta de confort.

Traim intr-o perioada care reprezinta un moment de varf pentru diverse afectiuni, majoritatea avand ca sursa principala alimentatia gresita si lipsa sportului din rutina zilnica. Dar totul depinde de tine!

„Pe mine, ca trainer, ma motiveaza sa iti gasesc varianta de antrenament potrivita, pentru ca miscarea inseamna endorfine, care ne dau stare de bine si fericire. Imi place sa vad oamenii fericiti.”

Antrenamentele de grup, Indoor Cycling, Circuit Training sau TRX Suspension Training sunt bazate pe concentrare si coordonare combinate cu anduranta, forta, rezistenta si o competitie continua cu tine! Competitia este buna, de aceea vreau sa fii cea mai buna versiune a ta!

Pregatire profesionala:

  • Certificare Instructor Fitness  (Fitness Scandinavia)
  • Certificare Antrenor Personal ( EFA – European Fitness Association & Fitness Scandinavia)
  • Certificare Tehnician Nutritionist (Fitness Scandinavia)

Antrenamente de grup:

  • Certificare S.F.T. & BOSU  ( SURFACE FREE TRAINING – Fitness Scandinavia)
  • Certificare Spinning® Certificat de Mad Dogg Athletics Bucuresti
  • Certificare Corex & Postural

La antrenamentele de TRX Suspension Training se lucrează toată masa musculară, iar prin efortul depus, ardem un număr mare de calorii. Cu cât mai intensiv se realizează antrenamentul, cu atât se ard mai multe calorii, în principiu de la 300 la 500 de calorii se pot arde în 45 de minute. Este un antrenament pe care putem să-l facem în fiecare zi, prin lucrarea separată a părții superioară, apoi inferioara sau combinat. TRX-ul este un antrenament care dezvoltă forța în regim de rezistență.

Beneficiile antrenamentelor TRX Suspension Training sunt nenumărate, printre acestea putem evidenția: 

  • antrenează toți mușchii corpului
  • dezvoltă forța musculară
  • crește flexibilitatea, echilibrul și mobilitatea
  • este și un bun antrenament cardio
  • tonifiază musculatura abdominală;
  • ajută la dezvoltarea muşchilor stabilizatori
  • reduce riscul de accidentări

Spinning-ul ® este o replica a ciclismului outdoor, numai ca totul are loc intr-un cadru organizat (indoor) pe biciclete stationare special create.
Spinning-ul are diverse beneficii pe plan cardio (arderea grasimilor, antrenarea inimii) dar totodata ajuta si la imbunatarirea musculaturii trunchiului inferior, intarirea muschilor centrali (core muscles) precum si imbunatatirea coordonarii. Pe langa toate aceste beneficii pe parcursul unei clase poti arde intre 500-1000 calorii. Ce trebuie sa retinem, este faptul ca pedalatul nu mareste coapsa sau gamba, ci da conturul unui picior bine lucrat.

Circuit Workout este un antrenament cardio si de tonifiere, ce îți pune la încercare rezistența și forța musculară. În cadrul clasei se folosesc accesorilor precum stepul, elastic, barele, ganterele, mingea medicinala, saltea, BOSU, TRX-ul sau greutatea propriului corp.

Exerciţiile din cadrul circuitului sunt ordonate astfel încât diversele grupe de muşchi să fie alternate, pentru a permite o recuperare potrivita, avand pauze între exerciţii de cateva secunde, iar cel de odihnă dintre circuite de 1-3 minute.

Beneficii:

  • crește forța musculară
  • crește viteza de reactie
  • dezvoltă rezistența
  • dezvoltă capacitatea cardio-respiratorie
  • creste capacitatea de concentrare si coordonare